TRX cviky do kanceláře, které vás zbaví (nejen) bolesti zad

Pracujete v kanceláři nebo preferujete home office? Pak je pro vás určitě denní rutinou sezení u počítače. Znáte to. 8 hodin denně zíráte na monitor a píšete na klávesnici. A vaše tělo volá pomoooc. Vyzkoušejte TRX cviky do kanceláře na uvolnění přetěžovaných partií a budete se cítit lépe. A nejen to.

Sedavé zaměstnání si odnáší daň v podobě únavy očí, bolestí zad, krční páteře, hlavy. Zápěstí nemůžete ohnout. Při odchodu z kanceláře si připadáte, jako by nás přejel válec. A ještě na vás zpětně zacouval. Únava je znát.

Doma se vás partner zeptá:

“Z čeho můžeš být unavená? Vždyť celý den jen sedíš u stolu a koukáš do počítače?”

Jak zůstat v kanceláři celý den fit a odcházet s dobrou náladou?

Pokud váš aktuální úkol vyžaduje soustředěnou práci, lidské tělo a mozek dokáže pracovat efektivně maximálně 3 hodiny. Poté by měla následovat přestávka, aby se tělo částečně zregenerovalo a odpočinulo si.

Musíte dnes dokončit důležitý úkol? Tlačí vás čas? Dochází nápady? Dělejte méně. Výsledkem bude více odvedené práce. Nevěříte?

Dělejte si během náročného dne pauzy. Využijte je k protažení těla a načerpání nové energie. Tento postup se vám vyplatí. Nejen, že se vám zlepší nálada, ale stanete se mnohem více produktivní. A vaše tělo vám na konci dne poděkuje.

Cviky do kanceláře

Existuje mnoho článků a rad jak správně sedět u počítače. Některé jsou vážně dobré. Ale ruku na srdce, jak dlouho vydržíte sedět rovně a nehrbit se?

Většina lidí jen několik minut. Poté opět sklouzneme do pohodlnější pozice a většinou si to ani neuvědomíme. Paže jsou ohnuty a ramena směřují dopředu. Jak to napravit?

Vaše tělo potřebuje cvičení, které posiluje svaly a táhne vaše ramena a lopatky dozadu.

Tréninková jednotka se skládá ze dvou částí:

Mobilita – v první části se zaměříme na celkovou mobilitu a protažení částí těla, které jsou častokrát při sedavém tipu zaměstnání přetěžované. Cvičení na mobilitu nám pomohou připravit tělo na následnou vlastní část.

Vlastní cvičení – je rozděleno do 3 sérií, mezi kterými je vždy delší odpočinek. V začátcích vykonávejte jednu sérii každého cvičení a postupně můžete přidávat až na 3 série.

Chcete to vyzkoušet v praxi ?

Stačí si objednat lekci na zkoušku  zde

Marie Vavrochová
Mou vášní je přírodní léčba a prevence. Pomáhám vám najít přírodní cestu ke zdraví a zbavit se únavy. Více o mně si můžete přečíst zde >> Napsala jsem pro vás e-booky 13 tipů, jak získat ihned více energie >> , e-book o příčinách únavy Jak se zbavit únavy - napořád >> a e-book o tom, jak se odrazit ode dna a začít měnit svůj život k lepšímu Vzlétnout k oblakům >>
Komentáře